Aanwezig: Tim B., Kyra, Jasmijn, Thijs, Tim W., Vicky, Nina, Emma, Kylie, Fenne, Olaf, Lara (12)
Afwezig: Nanette, Mona, Timo, Fien, Maarten, Sterre, Madelief (7)
Te laat (=bak): 0
Puntjes van de avond:
- Updates
- Afgelopen evenementen
- Volgende evenementen
- Kiesweek
- Varia
Updates:
- Donderdag 20 maart is de voorstelling van de koepel. Ze gaan hier hun naam bekend maken en daarnaast kan je ook de plannen zien van de nieuwe feestzaal en hier eventueel vragen over stellen. Er is gratis pasta voor iedereen die komt. Wij hebben onszelf als HP het wel verplicht maar verwachten ook dat potentieel opkomende HP aanwezig is indien deze kunnen komen.
Locatie, CDE, O.6, 12:45-13:45
- BSK was niet leuk als nieuwe naam voor de koepel (lijkt te veel op ASK).
- Kom allemaal donderdag maar, gratis pasta!
- Als het goed is heeft bijna iedereen vrijgekregen in de middag voor de GoKart + Cheer (behalve 1e Bach volgensmij). Voor de rest staat de GoKart goed op schema! We zijn al redelijk ver en het wordt een prachtplaatje. Cheer --> @kylie & @vicky.
- Het gaat goed met de Cheer, iedereen goed bezig Senne is meme
Afgelopen evenementen
Lustrum TD
Nog steeds de beste TD van het semester die er geweest is! Het was een erg leuke TD waar veel drank is weggegeven, wat eventueel iets minder had gemogen maar dat kwam voornamelijk door de spelletjes van KDA/ UFKA. Uiteindelijk wel een goed lustrum feestje.
Eventueel voor volgend jaar de spellen beter aanduiden in de feestzaal zodat het duidelijker is voor iedereen (als dit concept nog eens gedaan wordt).
- Beter zelfs dan Disney TD. Geslaagde avond, misschien iets voor volgend jaar verder.
Bonding
Lasergamen was erg leuk! Denk dat iedereen plezier had en het echt even gezellig was om te doen! Wat vond de rest van de avond?
- Jammer van het campen (Thijs).
- Kylie: ik ging maar laatste 5 min. Campen hoor.
Kaas- & Wijnavond
Hele mooie avond! Vele complimenten gehad en gehoord van anderen dus we mogen erg blij zijn met deze avond. Einde van de avond tijdens de opruim duurde natuurlijk wel wat lang maar iedereen was moe dus begrijpelijk. We mogen met zijn allen trots zijn hoe soepel de avond is verlopen, dankjewel <3.
- Iedereen vond het leuk, inclusief de proffen. De Ouwezakken willen volgend jaar nog meer Ouwezakken meenemen.
- Vergeleken met volgend jaar evenveel alcoholconsumptie ongeveer.
- Goeie avond, veel dank aan Jasmijn voor de goeie voorbereiding.
- Emma: oudere mensen vonden het met de verlichting wat donker in de zaal, bv. met de kaartjes lezen.
- Vicky: het vlees was te snel op
- Jasmijn: maar blijf je altijd houden het is Kaas & Wijn en niet vlees & wijn
Praesiumbonding
Dank aan Peter/Meters!! Erg leuke in elkaar gezet en het was erg gezellig
- Tim B.: het was erg gezellig met een leuke quiz en iedereen heeft het wel naar z’n zin gehad denk ik.
Tim B. dropt random dingen:
- Timo vindt Maddison Beer knap
- Timo is een combi- magnetron
DIEFKA Goes VDK
Ook een geslaagde avond, na het bedanken helaas niks meer gehoord van VDK dus idk wat zij er precies van vonden haha. Maar goed, wij hebben allemaal lekker genoten volgensmij! Volgend jaar denk ik wel weer proberen om af te spreken om samen de cantus te doen met DSK erbij.
- Jasmijn: ik ging naar buiten met een pan om in te spauwen want schacht kon geen emmer vinden, maar chicka van VDK hield me tegen.
- Emma: wat is DSK?
- Tim B.: diergeneeskunde Utrecht
- Jasmijn: misschien kunnen we jasjes dasjes scoren van DSK
Infodag 15 maart
Niet per se een praesidium-evenement, zal het even benoemen op vergadering.
- Volgende event hiervan is 10 mei. Kom zeker, gewoon chill en gezellig!
Aankomende evenementen
Uitzuip
Is evenement volgende week! Erg leuk concept en hopelijk trekt het wat volk. Informatie erover komt spoedig.
- Jasmijn: Kylie, even naar schachten sturen dat ze het misschien duur vonden, maar is het echt wel waard. Je zuipt het er wel echt uit.
Vergadering van de uitzuip gaat door vrijdagmiddag in de pauze.
- Tim B.: licht beetje de activiteit toe.
- Jasmijn: praesidium doet zelf niet mee met het spel, maar moeten wel uitleg geven.
- Emma: het is Cluedo met dat je mensen moet gaan zoeken
- Jasmijn: je krijgt pas de hints als je hebt gedronken
- Kyra: Cluedo meets Vossenjacht
Tosti-verkoop
Zal doorgaan op dinsdag 25 maart, komt vandaag nog of morgen een berichtje over. Geef het door dat we verkopen aan iedereen!!
- Bij de bieb vindt dit plaats
- Forumpost komt nog online
- Fenne: wacht, er is dan flashmob van de schachten
misschien even andere locatie dan voor de schachten dus
Vrienden- & Familiecantus
Is op een zaterdag en niet een verplicht evenement, maar het is natuurlijk wel een hele leuke om naar toe te gaan dus nodig zeker je familie en vrienden uit!!!
- Jasmijn: stel mensen die je hebt opgegeven kunnen toch niet meer geef dit zo snel mogelijk aan!
- Olaf: idee voor leuke strafjes? Geef het door
- Kyra: ik wil mijn papa een 7 sprong laten doen
- Jasmijn: we hebben een tepel liggen in de opslag, kunnen we wat meedoen.
- Olaf: het flapje is bijna af
Threesome TD
Onze eerste TD van dit jaar in Stad, in de Red&Blue. Voor ons helemaal nieuw, ook erg lastig dat de andere clubs vrij weinig doen, maar het meeste is nu wel gedaan!
- UFKA laat niks van zich horen en Biomedica regelt nieuw HP dit en die doen eigenlijk nog niet echt iets.
- Jasmijn: met kassashift moet je capabel blijven, daarnaast mag je wel gewoon lekker drankje doen.
- Kyra: het is niet veel opruimwerk.
GoKart & Cheer + Café Avond
GoKart & Cheer Zie boven.
Café avond: na de goKart & Cheer is er een café avond in de Buis! We zien graag iedereen wel even langs komen maar verwachten niet dat iedereen tot laat blijft.
- We verplichten het toch wel tot een bepaald uur.
- Olaf: ik kan pas later aanwezig zijn
- Jasmijn: geef het aan op het forum en dan kijken we ernaar met shiften
- Kyra: nog geen idee wanneer schema van de Cheer bekend is. Dit is 1 van de laatste taakjes die geregeld wordt.
12-urenloop
We rennen natuurlijk met Chillrijk mee! Als het goed is is die dag vrijgepland dus komen zeker langs en ren een rondje mee. Per rondje krijg je een bonnetje om te drinken, dus gratis drinken kan zeker. Daarnaast is het altijd erg gezellig om te doen en is het een erg leuk feestje.
- Alle Buitencampus clubs, behalve Kinesia
Dit is 30 april
- Tim W.: we hebben die ochtend neuroanatomie casus
- Jasmijn & Kyra: doe dit mee typen, gratis examenvraag
- Tim B.: je mag lopen wanneer je wil
- Jasmijn: er is geen verantwoordelijke hiervoor gekomen
- Kyra: het is in een park in buurt van het MAS
- Tim B.: gezellig, veel te doen en er is een reuzenrad, ook heel de dag een dj aanwezig
- Fenne: van hoelaat tot hoelaat is het eigenlijk?
- Tim B.: van 11 tot 11 of 12 tot 12
- Tim B.: de inkom van de afterparty is niet gratis, maar we krijgen wel korting.
- Jasmijn: gewoon hele dag zuipen en kun je op tijd in je bedje stinken
- Tim: je kunt ook proteïnerepen jatten
- Tim: zie ik eruit alsof ik kan rennen?
Peter/Meter activiteit
Is voor ons ook nog een raadsel, want dat is natuurlijk de activiteit van Peter & Meters!
- Dit is 8 mei, maar Peter en Meters vonden het jammer dat wij Vossenjacht idee al hebben gebruikt.
Career Event
Zijn hier erg hard mee bezig! Bedrijven zijn geïnteresseerd en hebben een mooi programma staan. Zal snel meer informatie over komen. Dit evenement is natuurlijk ook voor jullie zelf om dingen te leren etc. Er moeten wel paar shiften gedraaid worden maar dat zal niet enorm veel zijn.
- Dit is op 9 mei. Bedrijven zijn erg geïnteresseerd. Hier moeten wel paar shiften gedraaid worden: studenten verwelkomen, opbouw en afbouw
- (12 en 13 mei is er wel abs casus)
- Op Career event: samen met dierenarts bv. case oplossen, werken met de overheid je kunt hier vanalles leren. lezingen en ook interactieve dingen juist.
- Tim W.: misschien een goed idee om proffen een eigen stentje te geven om hun beroep uit te leggen.
Kiesweek
Evenementen zullen deze avond bekend gemaakt worden wat we precies gaan doen.
Er staat sowieso vast, rectorcantus woensdag 23 april.
Voor iedereen: denk nog eens even na voor jezelf of je in het praesidium wilt en wat voor functie je dan zou willen gaan doen.
- Eerst Interfac, dan Café- avond, woensdag Rectorcantus (volgende week waarschijnlijk tickets online, het kan zijn dat je hier shiften moet draaien met opbouw/afbouw).
Achteraf is afterparty, maar wij gaan zelf zuipen.
- Ochtend komt schoonmaakploeg, dus het is vooral echt alleen opruimen
- Jasmijn: we moeten even kijken als je shiften hebt of je dan wel moet betalen
- Tim B.: moeten nog kijken met de Basic-Fit
- Jasmijn: *crazy luid geluid* (bevallende hyena)
- Tim B.: donderdag is dan activiteit van de neo’s (als het kan dan buiten)
Hoe we dit gaan indelen is nog te bekijken.
- Tim B: iemand idee voor thema van kiesweek?
- Emma: ja, minions
- Kylie: Sex on the beach
- Tim B.: Adam en Eva?
- Jasmijn: circus
- Tim B.: we zullen snel meer info hierover geven
- Niet bindend: rondje over praesidium volgend jaar
- Vicky: Vice, Thijs wil door waarschijnlijk maar weet niet wat, Fenne eerder neigen naar Legio functie of Mentor, Nina doorgaan en misschien Feest samen met Iris (die heeft auto), Lara wil misschien wel iets doen, maar dan niet te hoge functie, bv.: Materiaalmeester, Kylie: ik wil door als Praeses, Emma wil wel door misschien HP -->met Vicky samen Vice, *Tim W. gaf Vicky high five*, Witkamp na 3 jaar is het wel genoeg, Olaf: Cantor
Tim B.: Nanette en Mona weten we nog niet.
- Jasmijn: we verwachten dat jullie er allemaal zijn in de Feestweek. Ik weet dat er stages zijn, maar laat dit ruim op tijd weten. Nieuw HP moet eigenlijk deze week gaan leiden. Denk erover na, het is cruciale week voor contacten leggen en alles. DC, uhm we hebben idee dat schachten nog bang zijn ofz., Er moet meer actie in. Bv. met vriendenboekje komen ze niet naar ons toe.
- 27 juni t/m 5 juli is dus feestweek
- Tim B.: we willen jullie allemaal bedanken. We zeggen het niet vaak, maar we zijn blij dat jullie er ook zijn. --> Extra motivation of boost.
Varia
- Fenne: Ik snap niet zo hoe stages werken --> wordt ondertussen uitgelegd
- Voor de rest heeft niemand iets