Vergadering 15/3/2021
Aanwezigen:
Te laat: Evelien, Floor, Sophie (Youri maar is bekend)
Afgelopen activiteiten
DIEFKA invites Biomedica 15 februari
Ik had geen openingspraatje gedaan omdat ik zelf nog met een vergadering bezig was. Had ik beter wel gedaan, maar ik dacht dat mensen automatisch wel wat zouden mengen. In het begin was dat vaak wel het geval maar naar het einde toe was het meer gesplitst. Dit was best jammer, maar voor DIEFKA invites Hera hebben we daar wat meer over nagedacht om dit te vermijden.
Mentor toewijzing 17 februari
Super leuke avond met een heel mooi resultaat aka budget voor doop.
DIEFKA bordspel 25 februari
Ik ben er zelf niet bij geweest, maar ik heb van vele gehoord dat het zeker een geslaagde avond was. Voor herhaling vatbaar moest alles online blijven (wel in een ander thema weliswaar)? Evelien en Eva: een paar van de schachten zaten allemaal bij elkaar, misschien er bij zeggen dat ze in aparte kamers moeten gaan zitten om ook meer het overzicht te houden. Wessel: gebruik in zo’n geval de push to talk knop op Discord om er voor te zorgen dat dit niet gebeurt en het overzicht een beetje bewaard blijft.Wessel: Als je iets goed had gedaan mocht je alleen slokken uitdelen en niet vooruit komen zegmaar, je wordt dus niet beloond door meer kans om te winnen.
Stay at home cup 2.0 1-5 maart
Super fijne week, met veel originele challenges! Ergens in de week was de puntentelling wel weer mis gegaan, dus als je hebt nagekeken, even de ochtend voor de punten online komen nog een keer extra kijken misschien. ‘Lijstje’ met benodigdheden was handig, ook al was het maar klein.
Cocktail night 11 maart
In het begin ging het wat stroef met muziek en tombola, maar na een tijd ging alles wel goed en hadden mensen een leuke avond.
Duncan deed het erg goed met uitleggen maar in het begin een beetje snel. Zeker voor een volgende keer nog eens Duncan uitnodigen.
Aankomende activiteiten
DIEFKA invites Hera 16/3
5 verschillende rooms en er zal een online scorebord zijn dus het is DIEFKA tegen Hera. Op die manier stimuleren we mensen om met de andere club in rooms te gaan. Probeer dus ook zelf een beetje actief naar rooms te gaan waar Hera aanwezig is (Lisa meld dit ook bij haar praesidium). In het begin in de 1ste room gaan (zal later laten weten welke dat is), waar ik en Lisa een korte uitleg geven over de avond.
(Online) cantus 18/3
Voorlopig gaat deze nog fysiek door. Het zal wat afhangen van het weer. De rest van de uitleg staat op forum/facebook. Taakverdeling wordt later nog bekend maar het is nog wachten op de schachten die zich nog moeten inschrijven.
Praesidiumbonding 20/3
Beginnen vanaf 14u (hopelijk valt het weer wat mee) tot 16u, daarna naar huis. Het zal zeker niet langer duren maar mogelijk wel eerder. Tegen 19u beginnen we weer op Discord waarbij iedereen zijn bordje spaghetti bolognaise klaar moet staan hihi. Het fysieke deel zal plaats vinden in het park van Eden en het middag gedeelte is niet bedoeld om te drinken, al mag je natuurlijk zeker wat meenemen!
Niet fysiek aanwezig: Ocea, Esther?, Robert?, Tim?, Lars?
Easter hunt 22-24-26-29-31-2/3
Normaal komen de feesten deze week nog rond met de kuikens. We gaan 1 persoon per shift toegang geven tot DIEFKA insta, zodat het zeker op tijd gepost wordt (niet zoals mij de vorige keer oeps), maar probeer zoals vorige keer een beetje leuke posts te maken met ev een gif zodat het aantrekkelijk is. Opnieuw regio Wilrijk en Berchem.
Peter-Meter activiteit 23/3
Gewoon inschrijven!
Online drill 25/3
Dit wordt voor het Praesidium lekker online meekijken bij de Facebook filmpjes.
Schachtentocht 30/3
Later meer informatie
Paasbrunch 31/3
Evenement vandaag online. We gaan waarschijnlijk extra rijders nodig hebben, dus als je de 31ste beschikbaar bent met auto laat het weten. Praesidium betaald 16 euro voor pakket (wel maar 1 pakket bestellen per praesidiumlid, een pakket is voor 2 personen).
Beschikbaar met auto doorgeven aan comit’!
Schachtenkoning/koninginverkiezing 1 april
Kunnen niet gratis op TD weggeven en zal dus eerder een gratis pakket zijn. Het enige wat het praesidium moet doen is invullen wie er schachtenkoningin moet worden. Dit wordt meegenomen in de verkiezing. Voor schachtenkoning(in).
Cheer 1 april
Ideeën? Ik was aan het denken om de pomponnen donderdag uit te delen voor degene die meedoen zodat dat iig wat voorkomt op elk filmpje. Esther: een flashmob idee, dan kun je een beetje op afstand werken. Niels: Veel mensen krijgen we niet verzameld in zo’n korte tijd, misschien leuk om zoveel mogelijk mensen hetzelfde dansje te laten doen op verschillende plekken en die dan in elkaar editen. Michèle: meegeven van de pomponnen, zodat dit hetzelfde is binnen alle filmpjes. Dit rondbrengen aan de schachten en praesidiumleden die dit leuk vinden en dus mee willen doen. Michèle zal een zeer algemeen berichtje opstellen. Tevens posten in de commilitonis groep.
Functies volgend jaar
- Michèle: GEEN PRAESES
- Floor:
- Bram: BRAM FOR PRAESES
- Naomi: VICE, mentor, stoppen?
- Wessel: Cantor
- Esther: IDK misschien stoppen
- Sophie: Cantor, Doopmeester, mentor
- Robert: Stoppen of nog een jaar materiaalmeester
- Jeanine: Temmer
- Youri: ligt aan school, maar zedemeester
- Eva: Vice of Quaestor
- Niels: V.U. of Webmaster
- Madelief: Ligt aan school, Materiaalmeester of sport
- Olaf: Stoppen of nog een keer sport
- Mitchell: Stoppen GENT BITCH
- Evelien: Materiaalmeester maar weet het allemaal nog niet zeker
- Femke: Help
Vragenronde
Esther: zouden jullie plastic flessen willen meenemen naar de cantus! Dit mogen grote en kleine zijn.
Madelief: Hoelang moet de workout voor de schachten? Esther: ligt er een beetje aan hoeveel tijd jullie zelf hebben. Dit is tijdens de DRILL.
Michèle: let goed op dat bij het reageren onder de Pdp dingen tekstjes verdelen enz niet dubbel komt.
Esther: Niet helemaal meegekregen (mijn schuld)
Femke: MEER FOTO’s Niels: ik fix
Wessel: Knuffelcontact is geen must, maar wel gezellig voor aankomende week
Sophie: excuses voor laatkomen
Michèle: DIEFKA sokken zijn ON THE WAY €5,50