Drill 2017-2018

Post Reply
User avatar
Dymph
Posts: 35
Joined: Mon May 22, 2017 7:45 am

Drill 2017-2018

Post by Dymph »

Liefjes,

dinsdag is het weer tijd voor onze drill!.

Jullie worden om 19:00 uur op het grasveldje voor de T-hal op campus Groenenborger. De schachten moeten er zijn om 19:32 uur, iedereen die te laat wordt zal bestraft worden (schachten aan elkaar vast). schachten hoeven niet verkleed hier. Dan laten we de schachten vooral fysieke oefeningen uitvoeren, rondjes rennen, haasjeover, en ook de nummers herhalen ter plaatse en het clublied laten zingen. tijdens dit deel is enkel praesidium welkom. Hier gaan jullie nog niet zelf schachten uitpikken en drillen, maar als je ideeën hebt voor kutschachten, stel maar voor aan het doopcommitée. Riek en ik hebben afgesproken dat ik iets meer bij haar blijf om zo meer een eenheid te vormen, ga alsjeblieft niet te dicht om ons heen staan, anders kunnen we onze kont niet keren. Loop zelf ook langs de schachten om te controleren of ze het wel goed den terwijl riek en ik meer in het midden blijven van de rij.

Vanaf ongeveer 20:00/20;15 gaan we dan met de schachten naar het grasveld aan de overkant van de Groenenborgerlaan, we moeten hier de weg over, let dus goed op dat er geen schachten worden aangereden en houd auto’s tegen zodat dit even veilig verloopt . Daar zullen de commillitones er ook bij komen, naar verluid geen VDK. Als je iets ziet gebeuren wat not done is zeg het of meld het aan DC of blab.
Op het grasveld gaan we over tot de schachtenpap. eenmaal dat gepasseerd is begint de drill echt. We hebben een shoppingkart vol met spullen maar dit is vooral voor praesidium, let er dus op dat niemand er van alles uit neemt en dat die binnen een half uur leeg is. Breng ook zelf wat 'lekkers' mee. (Tim kar shift! En weer doos met zakjes voor telfoons etc.)

We gaan dan van veld naar veld waar ze telkens gedrilled worden. Hier mag je dus zelf scahchten apart nemen en drillen. Dan volgt de lookshampoo. Zorg dat ze het zelf goed bijlekaar inwrijven maar niet in de ogen! Als dit wel gebeurd uitspoelen met water of meld het even bij mij dan doe ik dit. We volgen dezelfde route als afgelopen jaar tot en met het biokot, waar we eindigen met de knuffel aan de schachtentemmer en het tuffen op de zedenmeester (kijk hier niet naar uit guys ☹). Hier nog een groepsfoto met de schtenDan eindigt de drill en wandelen we terug naar Groenenborger met de schachten voor hun fiets etc.

Enkele afspraken
- je mag schachten uitpikken voor opdrachten, maar je blijft in zicht. Ga dus niet zomaar weglopen met één schacht. Let er ook op dat de commillitones dit ook niet doen. Dit mag pas de schachtenpap. We mogen op geen enkel moment een schacht kwijt zijn.
- Let heel goed op de allergieën van de schachten!!! het zal zoveel mogelijk op hun gezicht en nek staan, maar door het drillen kan de stift af gaan. Dus vraag het dan gewoon. Als er toch iets mis loopt meld het mij! Ik wil 2 mensen die paraat staan voor hulp voor mij als dat al dan niet nodig is. hopelijk niet. Als is het om met water look uit de ogen te spoelen. Eline en Lynn zou ik graag hiervoor hebben. Dit is geen shift maar gewoon als ik hulp nodig heb dat jullie dan mij even bijstaan. (bob/ehbo mensjes) kan een van jullie dus met de auto komen?
- Hou rekening met blessures, dus als iemand last heeft haal ze even uit de olifantenpas en verwittig ons DC.
- De hoofdverantwoordelijken van vanavond zijn blab en het DC, dus als er discussie is hebben wij het laatste woord!
- als er een schacht durft te gooien met lookshampoo of ander eten, zeg dat direct zo luid mogelijk en ze zullen er direct spijt van krijgen.
- Er staat een auto stand-by voor het geval dat (thomas/meag/lynn/ocea) ik voorzie vuilniszakken
- hou de commilitones goed in de gaten dat ze niet te ver gaan.
- Schachten die hun breekpunt hebben bereikt en proberen weg te lopen van de drill hou je tegen. Praat er mee, laat ze even kalmeren en verwittig mij.
-als we langs huizen lopen en het is na 22u, stop met roepen want anders krijgen we problemen met de politie voor geluidsoverlast
- kleed je warm genoeg want het is echt al fucking koud ’s avonds.
- schachten in de botregel laten zitten mag altijd en nummertjes oefenen ook.
- vuilniswijf mag je altijd opdracht geven vuil op te ruimen.
- als we verder lopen zorg dat alle vuil mee is en er niks achter blijft!
- als er onduidleijkheden zijn meld het even
- en ideetje voor leuke vieze opdrachtjes mag je ook altijd doorsturen.

Wij hebben er weer zijn in kusjes DC

:shock:
User avatar
Tim
Posts: 214
Joined: Wed Jul 15, 2015 12:14 pm

Re: Drill 2017-2018

Post by Tim »

Eventjes een reminder:

Op de campus is het verboden om een doopfrak te dragen, dus waag het ook niet om dit te doen.

Ten tweede: Zijn die plastic zakjes van de verkoop bewaard gebleven? Anders koop ik nieuwe
User avatar
Claire
Posts: 16
Joined: Mon May 22, 2017 7:48 am

Re: Drill 2017-2018

Post by Claire »

Dus alleen rond de campus geen doopfrak? Mag het later op de avond wel?
Peace out mf
User avatar
Lars
Posts: 259
Joined: Fri Apr 17, 2015 3:55 pm

Re: Drill 2017-2018

Post by Lars »

Van zodra we van de campus zijn, direct doopfrak aan
xoxo lobbi <3
Post Reply