BOER ZOEKT HOER TD

User avatar
Lars
Posts: 259
Joined: Fri Apr 17, 2015 3:55 pm

BOER ZOEKT HOER TD

Post by Lars »

Hey guys!

Ik ben net terug van de nogal last minute vergadering met de Marienborgh. Omdat de Marienborgh officieel een schoolgebouw is, hebben ze geen nachtvergunning. De TD zal dus doorgaan van 19u tot 01u. De happy hours die we bedacht hadden, kunnen helaas niet doorgaan.

Ook hebben ze nog een paar voorwaarden die anders zijn dan gewone TD's.

- Er dient rekening gehouden te worden met andere gasten van de sporthal of feestzaal. Concreet houdt dat voor ons in dat we de eigenaars van de zaal gratis binnen dienen te laten, alsook de lokale bridgeclub die in een ander deel van de zaal zit. (nee das geen grapje :p). Ook de lokale voetbalspelers die training hebben gehad die avond, moeten gratis naar binnen mogen.
- De glazen deuren die de zaal heeft, dienen ten allen tijden gesloten gehouden te worden. Dit is van ontzettend belang, als deze open komen te staan, kan dat einde TD betekenen ivm geluidsoverlast. Hiervoor is de 'Stewardshift' op de shiftenlijst die jullie nog zullen krijgen.
- Ze verkopen de cocktails die we van plan waren, maar aan €3,50 per stuk. We maken hier geen winst op, we verkopen de 'grondstoffen' door aan de marienborgh zodat zij de cocktails maken en verkopen.
- Smurfjes verkopen ze aan €2,-
- Ze verkopen zelf ook frieten
- Om geluidsoverlast nog meer te voorkomen is het belangrijk dat we in het oog houden dat er zeker niet te veel volk buiten zit. Roken mag, afkoelen mag, maar liever geen hele hele grote groepen buiten.
- We hoeven geen toiletverantwoordelijke te hebben, maar gewoon af en toe eens kijken of het niet uit de hand loopt is voldoende. Zodra er iemand knockout ligt, kan één van de twee deurshiften in eerste instantie een helpende hand bieden, maar het is het beste als iemand zonder shift dat doet.
- Op het einde moeten we zorgen dat alle blikjes bier en flessen drank die mensen meebrengen zijn opgeruimd. Het is een schoolgebouw, we willen niet dat de kleine kindertjes zich vergrijpen aan een fles wodka die nog in het gras lag O:)

Omdat we om 19u beginnen, maar niet heel veel klaar hoeven te zetten, worden jullie om 18u30 verwacht aan de Marienborgh. Voor mij betekent dit dat ik in de les zit tot 18u, en dan meteen door ga naar de Marienborgh. Eten kan daar met frietjes O:)

Als er nog meer vragen zijn, shoot!
xoxo lobbi <3
User avatar
Tim
Posts: 214
Joined: Wed Jul 15, 2015 12:14 pm

Re: BOER ZOEKT HOER TD

Post by Tim »

Kan iedereen even aangeven of ze er vanaf het begin zijn, of dat ze direct vanuit hun les komen
Lincyschroven
Posts: 30
Joined: Tue May 24, 2016 10:56 am

Re: BOER ZOEKT HOER TD

Post by Lincyschroven »

Ik ben er als t goed is van het begin
User avatar
Suzanne
Posts: 77
Joined: Tue Jul 07, 2015 6:23 pm

Re: BOER ZOEKT HOER TD

Post by Suzanne »

Ik heb wsl ook les tot 18u, zal dan daarna ook direct door komen en daar frieten eten! Moeten we alleen ons verkleedspul niet vergeten.. :p
User avatar
Blanka
Posts: 68
Joined: Thu May 26, 2016 6:37 pm

Re: BOER ZOEKT HOER TD

Post by Blanka »

Ik kreeg een error dus misschien is het dubbel maar ik ben er vanaf het begin
Micha
Posts: 34
Joined: Wed Jul 15, 2015 1:32 pm

Re: BOER ZOEKT HOER TD

Post by Micha »

Ik kom ook na les meteen door denk ik :)
User avatar
Josefien
Posts: 66
Joined: Wed Jul 15, 2015 12:12 pm

Re: BOER ZOEKT HOER TD

Post by Josefien »

ik ben er ook normaal vanaf het begin
gaellevije
Posts: 17
Joined: Tue May 24, 2016 10:58 am

Re: BOER ZOEKT HOER TD

Post by gaellevije »

Ik heb les tot 18 en moet dan nog omkleden. Kan dat daar of moet dat even snel thuis?
User avatar
Lars
Posts: 259
Joined: Fri Apr 17, 2015 3:55 pm

Re: BOER ZOEKT HOER TD

Post by Lars »

Dat kan normaal gezien gewoon daar, op het toilet oid.
xoxo lobbi <3
Evertzijlstra
Posts: 12
Joined: Tue May 24, 2016 5:31 pm

Re: BOER ZOEKT HOER TD

Post by Evertzijlstra »

Ben er
Post Reply