SEX ON THE BEACH TD
SEX ON THE BEACH TD
SEX ON THE BEACH TD | 23 juni 2016 @KP&Hagar
DEMETRIS:
* Tap via Jupiler regelen
* ZAPPA materiaal
* Jetons fixen
* Papieren afprinten
* DJ’s vragen (Tall&Small)
* Vatenkot (+- zelfde als vorig jaar)
* Speedy Snack
* Bandjes bestellen (rood 1000x, groen 1000x)
* Poster: datum, 18+ voor sterke drank, linten 0,01 ct, DJ’s, acties, Speedy Snack -> ook bestellen/laten drukken
DIEFKA:
* SLEUTEL KP & Hagar
* DJ's vragen (Arie Hagar evt hele avond?, Vance Hagar laatste uurtjes 15/uur, Marcellekes DJs einde)
* SABAM, Billijke
* LTS (bassisset met sws USB aansluiting + 1x rookmachine?)
* Security (2 of 3x -> offerte vragen)
* Walkies (6x)
* ijsblokjes + speciekuip
* STAD materiaal bestellen (tenten (5x), nadar hekken (20x), halogeen lampen (6x), verlengkabels (8x), vriezer/koelboxen??, doek & beamer??)
* HERAS hekken bestellen (eurorent)
Quaestoren -> wie heeft er tegen dan de meeste tijd en doet de kassa?
Feesten -> inventaris delen in de fb groep en overleg wie evt inkopen van Collect&go / Que pasa doet
IEDEREEN facebook profielfoto’s aanpassen -> 2 weken op voorhand!
Plattegrond: Ruim plein met 2x inkom kassa en 1x jetons kassa.
In Hagar géén zetels.
ACTIES:
21u Gratis vat buiten!
22u Gratis vat KP
23u 100 gratis ijsjes buiten!
00u Cocktail happy hour
02u Tequilla happy hour buiten!
03u Rodeo
Goed verkleed --> gratis bonnetje bij entree
COCKTAILS: sex on the beach, rode vodka sprite(/rodeo), gin tonic
OVERIG (buiten bier en fris): tequilla(silver), smurfjes, ijsjeeeees!
DEMETRIS:
* Tap via Jupiler regelen
* ZAPPA materiaal
* Jetons fixen
* Papieren afprinten
* DJ’s vragen (Tall&Small)
* Vatenkot (+- zelfde als vorig jaar)
* Speedy Snack
* Bandjes bestellen (rood 1000x, groen 1000x)
* Poster: datum, 18+ voor sterke drank, linten 0,01 ct, DJ’s, acties, Speedy Snack -> ook bestellen/laten drukken
DIEFKA:
* SLEUTEL KP & Hagar
* DJ's vragen (Arie Hagar evt hele avond?, Vance Hagar laatste uurtjes 15/uur, Marcellekes DJs einde)
* SABAM, Billijke
* LTS (bassisset met sws USB aansluiting + 1x rookmachine?)
* Security (2 of 3x -> offerte vragen)
* Walkies (6x)
* ijsblokjes + speciekuip
* STAD materiaal bestellen (tenten (5x), nadar hekken (20x), halogeen lampen (6x), verlengkabels (8x), vriezer/koelboxen??, doek & beamer??)
* HERAS hekken bestellen (eurorent)
Quaestoren -> wie heeft er tegen dan de meeste tijd en doet de kassa?
Feesten -> inventaris delen in de fb groep en overleg wie evt inkopen van Collect&go / Que pasa doet
IEDEREEN facebook profielfoto’s aanpassen -> 2 weken op voorhand!
Plattegrond: Ruim plein met 2x inkom kassa en 1x jetons kassa.
In Hagar géén zetels.
ACTIES:
21u Gratis vat buiten!
22u Gratis vat KP
23u 100 gratis ijsjes buiten!
00u Cocktail happy hour
02u Tequilla happy hour buiten!
03u Rodeo
Goed verkleed --> gratis bonnetje bij entree
COCKTAILS: sex on the beach, rode vodka sprite(/rodeo), gin tonic
OVERIG (buiten bier en fris): tequilla(silver), smurfjes, ijsjeeeees!
Re: SEX ON THE BEACH TD
ik denk echt dat we met een probleem zitten voor sotb, door de werken hebben ze gisteren de wifi kabel kapotgemaakt bij graafwerken. vandaag bij het herstellen van de kabel hebben ze de waterleiding en gasleiding kapotgemaakt (dus allemaal bij de sportschool voor de kp)
plus met de hevige regenval hebben de werken stilgelegen, en het is er echt een stort en modderpoel...
ik hoop dat dat op tijd geregeld wordt en dat de hekken tegen sotb terug op hun plaats staan, maar ik vrees er voor.
dus de vraag is: what to do? als het effectief zo blijft doorgaan zoals nu
plus met de hevige regenval hebben de werken stilgelegen, en het is er echt een stort en modderpoel...
ik hoop dat dat op tijd geregeld wordt en dat de hekken tegen sotb terug op hun plaats staan, maar ik vrees er voor.
dus de vraag is: what to do? als het effectief zo blijft doorgaan zoals nu
Elektriciteit en water van de KP doen het dan ook niet?
Modderpoel zal wel weggaan vanaf maandag, aangezien ze voor volgende week mooi weer opgeven...
Modderpoel zal wel weggaan vanaf maandag, aangezien ze voor volgende week mooi weer opgeven...
Voor de shiftenlijstmaker: sws toog, daarbij is keuken of deur ook altijd goed
Last edited by matthijs on Tue Jun 21, 2016 6:42 pm, edited 1 time in total.
Kzal morgen tijdens onze kroegentochtopstellingsronde is voorbij de KP rijden en zien hoe het eraan toe is. vorige week dinsdag waren er nog twee gigantische bergen zand aan de kant vant univeristeitsplein en de kant van het biokot was afgesloten. Kans is groot dat de werken ni tegen SOTB klaar zijn aangezien het heel de tijd regent...
Please God cure my hangover and I promise I will never drink again, also please forgive me in advance for lying about never drinking again.
ik passeer er vrijwel elke dag, en het einige verschil is dat 1 van de bergen weg is. als het weer mee zit kan het nog . maar als ze niet kunnen cementeren wordt het een enorme modderpoel
we maken er gewoon gebruik van om een gigantische slip n slide te maken op die stijle heuvel net naast de KP, 2 euro per aftocht = ez moneyz
Please God cure my hangover and I promise I will never drink again, also please forgive me in advance for lying about never drinking again.
Verzamelen: 14u!
Iedereen die géén examen heeft donderdag of vrijdag wordt om 14u verwacht om te helpen met opbouwen.
Voor het eten kun je HIER (http://goo.gl/forms/CGxzRniYuuy8ArKJ2) een pizza hut pizza bestellen aan dolle dinsdagprijs (6 euro ongeacht de pizza). Dit is natuurlijk niet verplicht ;D Neem het geld contant mee!
Iedereen die géén examen heeft donderdag of vrijdag wordt om 14u verwacht om te helpen met opbouwen.
Voor het eten kun je HIER (http://goo.gl/forms/CGxzRniYuuy8ArKJ2) een pizza hut pizza bestellen aan dolle dinsdagprijs (6 euro ongeacht de pizza). Dit is natuurlijk niet verplicht ;D Neem het geld contant mee!
xoxo lobbi <3
Shiftenlijst: Geen Wc shift aub!
shiftenlijst: toog buiten crowd en wc aub geen keuken