MARCELLEKES TD
MARCELLEKES TD
Hee guys!
Voor marcellekes TD is het nu echt de bedoeling dat we FB helemaal vol gaan spammen met het evenement, er moet niemand meer in kunnen loggen op FB zonder iets van marcellekes te zien!
Ook zal ik hier asap de link posten naar het bestand van de foto waarmee we onze profielfoto kunnen veranderen. (als de scriptor van brabo niet snel reageert zal dat gewoon een gedownloade versie van zijn profiel zijn)
EDIT: https://www.dropbox.com/s/5h8pdw252qmgr ... A.png?dl=0
^De link!
Wat moet er vanuit DIEFKA nog gebeuren:
Opbouw (vanaf 16.00 welkom @ zappa, tijdstip voor ons laten we nog weten)
Jetons & Marcellekes halen - Feesten
Posters plakken op CGB, CDE ('t Kaf) & de plakpalen
Verder moeten we dus onze profielfoto veranderen en fb volspammen
Opmerkingen/suggesties zijn áltijd welkom! Zet zeker hier onder!
Voor marcellekes TD is het nu echt de bedoeling dat we FB helemaal vol gaan spammen met het evenement, er moet niemand meer in kunnen loggen op FB zonder iets van marcellekes te zien!
Ook zal ik hier asap de link posten naar het bestand van de foto waarmee we onze profielfoto kunnen veranderen. (als de scriptor van brabo niet snel reageert zal dat gewoon een gedownloade versie van zijn profiel zijn)
EDIT: https://www.dropbox.com/s/5h8pdw252qmgr ... A.png?dl=0
^De link!
Wat moet er vanuit DIEFKA nog gebeuren:
Opbouw (vanaf 16.00 welkom @ zappa, tijdstip voor ons laten we nog weten)
Jetons & Marcellekes halen - Feesten
Posters plakken op CGB, CDE ('t Kaf) & de plakpalen
Verder moeten we dus onze profielfoto veranderen en fb volspammen
Opmerkingen/suggesties zijn áltijd welkom! Zet zeker hier onder!
xoxo lobbi <3
Re: MARCELLEKES TD
Nu dat we nog een mail gehad hebben over de infosessie over de wijzigingen van het curriculum. Waar eigenlijk in staat, dat je er bij moet zijn, omdat je via de mail later geen vragen meer gaat kunnen stellen (je bent er of je bent dubbel de pineut). Vroeg ik mij af of het geen optie is, dat we met wie kunnen, eventueel eerder al opbouwen voor de TD zodat we van 6-8 naar de infosessie kunnen, zodat we toch ons deel doen van de opbouw (niet wetende hoe laat we al zouden opbouwen of hoe groot de opbouw is).
Ik wil daar zelf echt heel graag heen, omdat ik net zoals andere met een nogal lastig GIT zit. En we kunnen wel wat mensen van DIEFKA sturen en dat die alles noteren, maar het gaat toch voor iedereen anders zijn en dan ben ik bang dat er informatie verloren gaat die iemand wel nodig heeft. Omdat het lastig in te schatten is voor iemand anders wat zei willen weten. Of vragen die je krijgt door wat ze vertellen, wat je dan dus niet zou kunnen stellen.
Ik snap dat het heel klote is dat dit voor marcellekes zit, maar omdat het hier over iedereen zijn studie gaat, wilde ik toch dit voorstel doen.
Ik wil daar zelf echt heel graag heen, omdat ik net zoals andere met een nogal lastig GIT zit. En we kunnen wel wat mensen van DIEFKA sturen en dat die alles noteren, maar het gaat toch voor iedereen anders zijn en dan ben ik bang dat er informatie verloren gaat die iemand wel nodig heeft. Omdat het lastig in te schatten is voor iemand anders wat zei willen weten. Of vragen die je krijgt door wat ze vertellen, wat je dan dus niet zou kunnen stellen.
Ik snap dat het heel klote is dat dit voor marcellekes zit, maar omdat het hier over iedereen zijn studie gaat, wilde ik toch dit voorstel doen.
Ik ben het met je eens Loes, ik ben het aan het overleggen en ik houd je hier op de hoogte
xoxo lobbi <3
Na overleg met Brabo heb ik het idee voorgelegd dat we met z'n allen naar de lezing kunnen. Dat is geen probleem, zolang we met *zo veel mogelijk man* (lees: iedereen die geen les heeft) vanaf 16u bij de zappa gaan opbouwen. Er gaat niet héél veel te doen zijn, dus als we het goed doen dan kan Brabo de rest klaarzetten in de 3 uur die wij weg zijn.
We fietsen dan vanaf de Zappa om half 6 weer terug naar CGB, om om 8u (als de sessie niet uit loopt wat ik ook nog zie gebeuren) direct terug te fietsen naar de Zappa. Laat even weten of je bij het opbouwen van 1600 tot 1730 kan zijn please
Overigens: ik heb zelf tot 1545 les die dag, dus ik vertrek direct vanuit CDE naar de Zappa. Als mensen willen meefietsen dan stel ik voor dat ze onderweg aanhaken
We fietsen dan vanaf de Zappa om half 6 weer terug naar CGB, om om 8u (als de sessie niet uit loopt wat ik ook nog zie gebeuren) direct terug te fietsen naar de Zappa. Laat even weten of je bij het opbouwen van 1600 tot 1730 kan zijn please
Overigens: ik heb zelf tot 1545 les die dag, dus ik vertrek direct vanuit CDE naar de Zappa. Als mensen willen meefietsen dan stel ik voor dat ze onderweg aanhaken
xoxo lobbi <3
Ik kan mee opbouwen;) & ik zal aansluiten voor te fietsen.
Ik heb maandagmiddag practicum radioprotectie tot 5 uur. Ik kan dus niet eerder helpen opbouwen.
Zijn er mensen die het niet erg vinden met de bus mee te gaan? En hebben jullie verder nog bijzonderheden qua voorkeur ?
En oh ja ik kan helpen opbouwen en wil wel aansluiten ergens met de fiets
En oh ja ik kan helpen opbouwen en wil wel aansluiten ergens met de fiets
Ik ben maandag vrij, dus ik kan om 4 uur helpen (wel graag meefietsen want god knows where I'll end up als ik alleen ga proberen te fietsen).
Qua shifts heb ik liever geen deur of bus
Qua shifts heb ik liever geen deur of bus
Toooooog (of anders keuken ofzo) heb ik het liefst verder zijn deur of kassa ofzo ook prima.
En ik help smiddags met de opbouw en ik fiets met je mee lars, als je langs de bist richting zappa fietst haak ik (en loes ook denk) op de bist aan
En ik help smiddags met de opbouw en ik fiets met je mee lars, als je langs de bist richting zappa fietst haak ik (en loes ook denk) op de bist aan
Yes ik ook op de bist dan (tim ook denk ik)
Ik heb liever geen busshift, als het kan wel graag toog;).
Ik heb liever geen busshift, als het kan wel graag toog;).