Gebruik van de bankkaart

Post Reply
User avatar
Kumpen
Posts: 20
Joined: Mon May 22, 2017 7:47 am

Gebruik van de bankkaart

Post by Kumpen »

Voor betalingen vanuit DIEFKA hebben jullie allemaal toegang tot de bankkaart volgend jaar, enkel Thomas en Buffet hebben er 1 (die niet uitgeleend dient te worden) en ik heb er 1. Om het allemaal vlot te laten verlopen wil er enkele afspraken rond maken :

1. De kaart wordt minstens een dag op voorhand aangevraagd, gebeurd dit niet krijg je een streepje
(mits een geldige reden kan hierop een uitzondering worden gemaakt maar de meeste dingen zijn goed op tijd te voorzien)
2. De kaart wordt zo snel mogelijk teruggebracht naar mij, gebeurd dit niet krijg je ook een streepje.
3. Wordt de kaart voor een bepaalde reden toch onderling doorgegeven, geen probleem maar laat t me even weten wie de kaart heeft zodat ik altijd weet waar die zit als hij nodig is, ben ik er niet van op de hoogte krijg je ook een streepje.

Op deze manier zal ik het hele jaar streepjes bijhouden en op t einde van t jaar voorzie ik diegene met t minste aantal streepjes van een fles drank omwille van zijn/haar goede medewerking.

Thanks voor de medewerking alvast
xoxox Kumpster
User avatar
Lars
Posts: 259
Joined: Fri Apr 17, 2015 3:55 pm

Re: Gebruik van de bankkaart

Post by Lars »

Dan ga ik gewoon nooit de kaart lenen he... :mrgreen:
xoxo lobbi <3
Post Reply