Kalender 1e Semester (2015-2016)

User avatar
Loes
Posts: 61
Joined: Fri Jul 10, 2015 7:08 am

Re: Kalender 1e Semester (2015-2016)

Post by Loes »

Vorig jaar met de vergadering voor schachtenspel hadden we erg weinig tijd en ik dacht dat we het daarom dit jaar op een ander moment was gepland? (: Maar misschien als we van te voren al het eten afspreken, dat het dan minder een chaos hoeft te zijn, omdat er toen nog eten besteld moest worden etc, als het voor mensen prettiger is om doordeweeks te vergaderen ipv zondag.
User avatar
Lars
Posts: 259
Joined: Fri Apr 17, 2015 3:55 pm

Re: Kalender 1e Semester (2015-2016)

Post by Lars »

Vergadering voor schachtenspel was afgelopen jaar écht geen succes, we hadden eigenlijk geen tijd om te eten, en moesten alsnog stoppen 'omdat de schachten elk moment zouden komen'.. Wat mij betreft dus een nee :oops:

edit: had loes d'r berichtje gemist, maar als we het goed plannen dan zou het idd misschien kunnen. Als iedereen van te voren zijn eigen eten meeneemt bijvoorbeeld ;)
xoxo lobbi <3
Cathy
Posts: 12
Joined: Mon Jul 13, 2015 10:23 pm

Re: Kalender 1e Semester (2015-2016)

Post by Cathy »

er moet toch sowieso wel een vergaring komen helemaal in het begin niet? schachtenspel is wel wat laat om dan pas een vergadering te doen? Kaas en wijn avond maakt mij niet uit, het is inderdaad een hele drukke week dan, ik denk dat we vooral moeten zien dat de mensen die het gaan organiseren het dan zeker zien zitten en dan inkopen enzo kunnen doen.
User avatar
Lars
Posts: 259
Joined: Fri Apr 17, 2015 3:55 pm

Re: Kalender 1e Semester (2015-2016)

Post by Lars »

Die vergadering helemaal opt begin is toch die voor overdracht Cathy?
xoxo lobbi <3
Cathy
Posts: 12
Joined: Mon Jul 13, 2015 10:23 pm

Re: Kalender 1e Semester (2015-2016)

Post by Cathy »

Aa oei sorry, ik had het verkeerd begrepen ik dacht da jullie bedoelde die vergadering verzetten van voor overdrachtscantus naar voor schachtenspel :p maar het was van voor praesidiumcantus. Ik vond het al raar :p
User avatar
Loes
Posts: 61
Joined: Fri Jul 10, 2015 7:08 am

Re: Kalender 1e Semester (2015-2016)

Post by Loes »

Jongens ik ben bezig met de openingsposter, is er al wat meer zekerheid over welke evenementen op welke dag gaan zijn en de locaties?
User avatar
Loes
Posts: 61
Joined: Fri Jul 10, 2015 7:08 am

Re: Kalender 1e Semester (2015-2016)

Post by Loes »

Ik zalt hier ook even posten, is makkelijker terug te vinden.
Zondag om 17:30 bij den hagar!, dan gaan we vergaderen en zorgen we dat we om 20:00 bij Joke zijn om alles klaar te zetten :) en dan cantus :D.
User avatar
Suzanne
Posts: 77
Joined: Tue Jul 07, 2015 6:23 pm

Re: Kalender 1e Semester (2015-2016)

Post by Suzanne »

Hee guys, 'kleine' kalender wijziging, waarschijnlijk mijn fout! Ik zou zweren dat Boer zkt Hoer TD op donderdag 8 okt stond maar blijkbaar staat ie op dinsdag 6.. Donderdag is gezien t 1e jaars rooster gunstig voor de Dr!ll dus Dr!ll & Boer zkt Hoer zijn nu van datum gewisseld, is al aangepast in de kalender, de rest blijft hetzelfde!

Wat betreft de volgende vergadering, deze kunnen we evt ook doen voor de cantus op maandag in week 7 (wel onhandig met eten) of de zondag avond dáárvoor, dan hebben we geen activiteit en dus ook geen tijdsdruk, al is een beetje tijdstruk denk ik niet per sé slecht. ;)
Kimberly
Posts: 32
Joined: Thu Jul 09, 2015 9:25 pm

Re: Kalender 1e Semester (2015-2016)

Post by Kimberly »

Liever dan niet de zondagavond ervoor, want ik heb eigenlijk al gepland dat ik dat weekend naar huis ga omdat ik ook die maandag vrij ben.. Dus ik kom dan pas ergens maandag middag terug.
Dus ik vind de vergadering nog steeds prima voor praesidiumcantus, of als je hem echt een week eerder wil hebben gewoon de maandag voor cantus :)
User avatar
Loes
Posts: 61
Joined: Fri Jul 10, 2015 7:08 am

Re: Kalender 1e Semester (2015-2016)

Post by Loes »

Wanneer is eigenlijk het schachtenspel?
En hoe zit het met de vergadering voor cantus of praesidiumcantus? Ik zou hem zelf liever niet voor de cantus hebben, met eten enz.
Post Reply