Aloha harde blokkers!
Ik heb de KP kalender, met alle TD's van alle clubs op de mail gezet! Die kan je vinden in je mail. Heb je Hagar kalender ingestuurd en wacht nog op antwoord, zodra dat rond is zal ik het hier posten En dan kunnen de 'kleine' activiteiten ingevuld worden.
Succes met de examens!
xoxo
Kalender semester 2: 2017 2018
Re: Kalender semester 2: 2017 2018
De Hagar kalender is als volgt door gestuurd:
1. donderdag 1 maart
2. zaterdag 10 maart
3. zaterdag 21 april
4. dinsdag 24 april
Nu.. Heb ik voor 9 mei ontgroeningscantus in t Biokot gereserveerd! En wilt K.D.A. een combinatie cantus met ons samen doen op 16 april. En Dorien stuurde mij dat de cantus van 24 april beter naar de 25e kan, dus dan ziet het er zo uit:
Donderdag 1 maart: Never have I ever cantus @Hagar
Zaterdag 10 maart: Vrienden en Familie cantus @Hagar
Maandag 16 april: Combinatie cantus ism K.D.A. @Hagar
Zaterdag 21 april: Ouwzakken cantus @Hagar
Woensdag 25 april: Verkiezingscantus @Hagar
Woensdag 9 mei: Ontgroeningscantus @Biokot
Vrij pittig cabtus semester dus! Love it! Laat tijdig weten als je ergens niet bij kunt zijn of practicum hebt de dag erna!
Zal van de week alles eens bij elkaar gooien bye
1. donderdag 1 maart
2. zaterdag 10 maart
3. zaterdag 21 april
4. dinsdag 24 april
Nu.. Heb ik voor 9 mei ontgroeningscantus in t Biokot gereserveerd! En wilt K.D.A. een combinatie cantus met ons samen doen op 16 april. En Dorien stuurde mij dat de cantus van 24 april beter naar de 25e kan, dus dan ziet het er zo uit:
Donderdag 1 maart: Never have I ever cantus @Hagar
Zaterdag 10 maart: Vrienden en Familie cantus @Hagar
Maandag 16 april: Combinatie cantus ism K.D.A. @Hagar
Zaterdag 21 april: Ouwzakken cantus @Hagar
Woensdag 25 april: Verkiezingscantus @Hagar
Woensdag 9 mei: Ontgroeningscantus @Biokot
Vrij pittig cabtus semester dus! Love it! Laat tijdig weten als je ergens niet bij kunt zijn of practicum hebt de dag erna!
Zal van de week alles eens bij elkaar gooien bye
6 cantussen is heel veel, dan zou ik verkiezingscantus schrappen
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0
Link naar de gehele kalender. Heb onze cantussen er al in gezet, andere activiteiten nog niet.
Verkiezingscantus schrappen kan inderdaad
Link naar de gehele kalender. Heb onze cantussen er al in gezet, andere activiteiten nog niet.
Verkiezingscantus schrappen kan inderdaad
Verkiezingscantus schrappen kan inderdaad, (vond het zelf wel een leuk concept, maar dat zou ook de 3e in 2 weken zijn?)
Het VDK heeft dan verbroederingscantus, weet niet of we daar iets mee kunnen? Hun cantussen lijken totaal niet op die van ons O:)
Het VDK heeft dan verbroederingscantus, weet niet of we daar iets mee kunnen? Hun cantussen lijken totaal niet op die van ons O:)
xoxo lobbi <3
Kzou da toch precies niet als kiesweekactiviteit doen