vergadering 07/12/21

Post Reply
User avatar
Elke
Posts: 86
Joined: Mon Aug 09, 2021 2:19 pm

vergadering 07/12/21

Post by Elke »

Praesidiumvergadering 7-12-2021

Aanwezig: Brenda, Elke, Bram, Eva, Sophie, Sterre, Charlotte, Floor, Maarten, Aline, Madelief, Jeanine, Femke, Mark, Elona
Afwezig: Youri, Naomi, Britt, Wessel
Te laat:

Algemene puntjes
- Geniet van je pizza, y’all earned it!
- Kostenverrekening praesidiumweekend, woord aan Eva
60 euro pp ongeveer
30,28 want locatie wordt vergoed
35,36 euro met benzine kosten erbij

Update over fortkwestie

Korte termijn
We konden niet in de tent omdat er geen vergunning was voor de stookolie die de verwarming zou voorzien. Beetje jammer UA. Daarna kwestie van beetje jammer COVID, want in eerste instantie zouden er nog wel cafe avonden mogen zijn

Voor volgend semester gaan we hopelijk wel gewoon TD’s kunnen houden. Bid mee pls.
Volgend jaar niet meer, dus nog oplossing zoeken


Lange termijn

Zoals het er nu naar uit ziet gaat er nieuwbouw komen op de plaats van bio- en konijnenkot. Wij mogen meedenken in het ontwerp, ik heb voorgesteld om met een groep naar de Peerdestal te gaan aangezien dit een top voorbeeld is. We willen iets wat staat en funcioneel is en niet iets met overal spiegels
Dit is echter pas net in gang. Exacte uitwerking etc komt later pas.


Afgelopen evenementen

Pirates TD
Was leuk! Hopelijk was dit ook de laatste keer dat we dat kreng van de Mariënborgh zien. Tof dat iedereen leuk verkleed was.

Workshop HERP
Groot succes, duidelijk een 2.0 nodig in sem2. Ze bieden ook nog andere lezingen aan, misschien het overwegen waard?

Tweede semester zelfde lezing, opvolgende jaren 1x per jaar genoeg. Misschien een langere termijn samenwerking met ze aangaan.

Ouwzakkencantus
Het was voor ouwzakken weer wat inkomen, maar uiteindelijk is het een leuke chaotische cantus geweest. Hopelijk zijn jullie niet te veel getraumatiseerd door oude piemels.

Café-avond
Sfeer zat er wel goed in. Michael zn muziekkeus is discutabel te noemen maar het was wel leuk dat hij shotjes en hapjes rondbracht.
2 aandachtspunten: dingen stelen uit je stamcafe is niet chill. Ik snap dat het grappig is om zat dingen te stelen, maar zeker als ik tegen je zeg leg het terug, dan doe je dat, hoe klein het ook is en hoe onbenullig het ook lijkt.
Ook is er na Mark niemand meer gekomen voor zn shift. Alleen van Maarten heb ik een bericht gehad dat hij het was vergeten. Van de rest niks. Dat het niet een fantastische shift is vind ik ook leuk, maar ik vind het wel jammer dat er echt niemand is gekomen. Als iemand wel is gekomen en ik dat ben vergeten, tell me. De rest (buiten Mark) wordt van de gedraaide shiften afgehaald door de vices.

Bierbowling
Dikke plus! Was echt leuk, goed om te zien hoe iedereen het naar zijn zin had. Bedankt aan Eva en Wessel voor de hulp in het begin. Zeker voor herhaling vatbaar, behalve dat t een pleuriseind fietsen is.

Wessel: bij zulke evenementen is het leuk als er mensen zijn die foto’s maken. Vooral aan het begin van de avond

Aankomend evenement
Quiz
Vindt plaats op de 14e. Het is online, maar toch zou het leuk zijn om het kerstthema er een beetje in te houden en dat iedereen zn kersttrui aantrekt.
Verder niet heel veel over te zeggen, ik zie jullie daar graag!

Het is makkelijker om op 1 plek te zitten maar we gaan kijken of dat mogelijk is met corona. Dit is dus zeker niet verplicht.

Aankomend semester
Kalender is nog niet definitief maar we zijn al een heel eind, voorlopig ziet het er zo uit:

2 weken voor examens geen activiteiten meer? Even nachecken hoe dat vorig jaar was

14-18 feb: 19 feb: 15 feb: ASK TD + Foute Cantus
21-25 feb: 24 feb: Kaas- en Wijn datum 1, 25 feb: ASK Galabal
28 feb - 4 maart: 4-6 maart: Ledenweekend
7 -11 maart: 8 maart: Carnaval TD (8-10-15)
14-18 maart: 18 maart: Galabal
21-25 maart: 26 maart: Vrienden- en Familiecantus
28 maart - 1 april: 29 maart: Lustrum TD (29-22-15), 31 maart: Go kart race
4-8 april: paasvakantie
11-15 april: paasvakantie
18-22 april: VDK cantus —> Jill overleg, 20 april: Fiësta Mundial
25-29 april: Kiesweek!
2-6 mei: Bierpong toernooi?
9-13 mei: TD? Cantus?
16-20 mei: Ontgroeningscantus
23-25/27 mei: Vrij ivm examens
30 mei: Begin examenperiode 2e sem
2 juli: uiterste datum examens 2e sem —> 2 tot en met 8 juli feestweek?

Rondvraag

Sterre: blijft wapper stamcafé. We gaan op zoek naar andere locatie. Misschien naar de Buis?
Geld gekregen van vat van KDA?

Eva: als je gaat rijden vanuit Nl of van Antwerpen naar ver. Laat dan iemand rijden die er dichtstbij is, het is weggesmeten geld en tijd. Ook al is het niet je functie

Charlotte: kerstfoto’s van het praesidium. Groepsfoto is lastig, maar een collage maken
Bedrijven hebben betaald!

Elias: Sportjes toegang tot Instagram? Nope, doorsturen naar Maarten of HP

Naomi: Wanneer bak meenemen Bram????

Femke: Iedereen trui betalen
Let op dat je op tijd reageren en op tijd zijn bij activiteiten, anders hoerenboek!

Mark: interfac shirt? Nog geen reactie gekregen, maar we hebben ook pas net het geld binnen.

Madelief: de rood met gele sportoutfits mogen naar de opslag

Sophie: Er wordt verwacht dat je meedoet aan de quiz als praesdium. Maarten moet even de facebookpost aanpassen met deelnemerslink en inschrijvingslink.

Donderdag een zelftest doen!!!!
Post Reply