Vergadering 4 (13/12)

Post Reply
User avatar
Zoe
Posts: 45
Joined: Tue May 24, 2016 10:58 am

Vergadering 4 (13/12)

Post by Zoe »

Afgelopen evenementen
Lintjescantus: verliep soepel; BOB-team was KL en Ro, ze hebben enkel Buffet naar huis gebracht.

Schachtenspel en -verkiezingen:
- Alexander en Tim waren te laat
- Goede puntjes:
schachtenspel was top, drank is goed ingeschat, gratis vat was helemaal leeg, de testjes zijn een goed idee (volgend jaar terug?)
- Minder goede puntjes:
Taphangen verliep niet zo goed
Volgend jaar eerder verkiezingen en schachtenspel scheiden, aangezien sommige schachten niet kunnen drinken.
Bij de voorstelling de papiertjes van de liedjes niet terug steken zodat elke schacht een ander lied moet zingen.
Schachten hadden les tijdens schachtenspel, volgend jaar even checken met rooster van eerstejaars.

Kattententoonstelling:
Er waren 17 personen aanwezig. Iedereen vond het een leerzame uitstap!
Volgend jaar of bij hondententoonstelling toch de leden iets laten betalen.
Bijvoorbeeld: als de inkom 3,5 euro is, de leden 2 euro laten betalen.

Sinterquiz:
- Volgend jaar: niet zo'n klein lokaal! (meer overdrijven met het aantal personen die komen)
kijken naar de lessenrooster, viel dit jaar tijdens de les VVG I
- Er was geen chocomelk
- Online eens rondkijken voor een kookplaatje aan een goedkope prijs.

Cursussen uitdelen:
- 1e dag uitdelen was chaos! Volgende keer liefst KL aanwezig hebben, zij weet waar alles ligt.
- Aangezien sommige mensen veel te laat nog vragen of ze nog cursussen willen bestellen, meer spammen op Facebook en Blackboard! Ook extra examenbundels kopen dan er besteld zijn, zodat de mensen die te laat zijn nog iets kunnen krijgen.
- Kalender maken zodat iedereen op voorhand weten wanneer de cursussen ongeveer uitgedeeld worden. Deze kalender afprinten en online zetten

Dissectiemateriaal uitdelen:
- Er waren 'vervelende' mensen die vaak hun materiaal te laat komen ophalen
- Verloopt vlot

Kaas- en Wijnavond:
- proffen uitnodigen via mail, proffen worden uitgenodigd om ons imago te boosten.
- volgend jaar: max. 100 personen die deel kunnen nemen (VOL=VOL) en met een reservelijst werken. Zo kunnen mensen op voorhand betalen (niet via overschrijving, dus zoals bij TD een voorverkoopmoment houden) en kunnen de tafels op voorhand besteld worden.
- De sfeer was goed, alleen was er te weinig licht (volgend jaar meer kaarsen op tafel!)
- Locatie was goed!
- Op het podium volgend jaar: een microfoon en een spotlight. Als het kan, volgend jaar een bandje huren (moet niet per se).
- Aanbod van kaas was beperkter. Volgend jaar extra Castellokaas (is de favoriet bij velen).
- Volgend jaar op tijd beginnen; meer mensen 's middags aanwezig, op voorhand de kazen snijden.
- Degustatie moet vlotter verlopen: ongeveer 1,5/2 uur en presentatie op voorhand voorbereiden.
- Volgend jaar: min. 2 glazen per persoon voorzien, plus een waterglas!
- Officiële dresscode duidelijker maken (zie Taksi)

Komende activiteiten
Kerstmarkt:
- Wees op tijd bij je shift (zie mail voor shiftenlijst)
- Blijf tot op het einde (23 uur)

Ouwezakken-kroegentocht:
- Begin: Café Golem (?), daarna rondje op de kerstmarkt, daarna cocktailbar en eindigen in studentencafé (Klimax, Prof,...)
De route wordt dus op voorhand uitstippelen!
- We werken zonder bonnen


Kalender 2e semester
:
- week 1: Predrink/gratis vat voor valentijnsTD (16/2); bijvoorbeeld een après-ski
2for1TD
18/2 (zat): Vrienden- en familiecantus: max.2 personen per gedoopte, ook schachten mogen mensen meenemen (er is geen schachtenbak)
--> mailen naar Suus wie er allemaal komt
- week 2: 2e cursusverkoop (gebeurt online)
Algemene vergadering
Ledenetentje --> liefst voor TD (do) of naar Red&Blue; Colmar is goed
- week 3: MarcellekesTD (di)
- week 4: uitdelen van de cursussen
Foute cantus + Ali's special (do?)
- week 5: Bierpongtornooi (zelfde locatie als vorig jaar)
18/3 (zat): Ouwezakkencantus (kijken of ouwezakken willen of niet)
- week 6: galabal of ledenweekend? (ledenweekend is misschien beter)
- week 7: Praesidium-infomoment
wo= Gokart-race (thema's: Star Wars, Pokémon,...)
Wie verantwoordelijk voor de cheer?
Iedereen helpt knutselen aan de wagen
- week 8: Project 3 Eiken
Cantus (do)
Ledenweekend of galabal?
- week 9: Dikke Tetten TD (do)
- week 10: meteractiviteit
- week 11: Kiesweek
--> ! Maandag is feestdag!
> sangria uitbereiden tot een lunch, afhankelijk waar de lessen zijn, ofwel aan 't Kaf (O-gebouw) ofwel bij R/U-gebouw
>filmavond ipv bierpongtornooi
> Mexicaanse verkiezingsTD (do)
- week 12: ontgroeningscantus, zorgen dat niet samen valt met ASL!

Functie 'materiaalmeester':
- is verantwoordelijk voor dissectiemateriaal
- standaard kleine voorraad hebben, zodat als er iets kapot is bij een student, dat deze naar de materiaalmeester kan om een nieuwe te kopen.
- In de toekomst: vast contract met Triomed
- Er moet zeker een inventarislijst moeten worden bijgehouden

Algemene vergadering:
- vanaf dag 1 promoten!
- Elke persoon met een lidkaart mag komen. Als ze iets willen mededelen, doen ze dit 4 dagen op voorhand. Deze moeten wij dan ook behandelen.
- Stemmen over clublied, V.U., clubeigendommen, enz.
- Valt in lesweek 2, @Profke

Galabal:
- offertes zijn aangevraagd. Stel de locaties zijn te duur, contacteren we Rivierenhof
- Als receptie met sushi (externe hapjes) niet mag, kijken of receptie enkel met drank kan of receptie met drank en hapjes afkomstig van de locatie.

Ledenweekend
:
- Budget =350 euro
- Kijken of in de Hoge Rielen (ASK- weekend) kan of ergens in de Ardennen. Max 1/1,5 uur rijden vanuit Antwerpen!
- Activiteit in de avond: promillevoetballen
- Busje kost 120 euro voor weekend

Sport:
- Extra shiften voor de personen die minder dan 3 keer naar interfac zijn geweest.
- Vanaf kwartfinales: meer supporters voor A-ploeg!
- Bij Kringraad: truitjes aanvragen

Varia:
- website updaten
- Facebookgroep aanmaken voor tweedehandsboeken te verkopen/kopen. (klusje voor KL)

xoxo
Zoe
Post Reply