Doop beschikbaarheid & auto's

User avatar
WesselB
Posts: 125
Joined: Sun Jul 15, 2018 11:24 am

Doop beschikbaarheid & auto's

Post by WesselB »

Alloo,

Drie vraagjes:

1. De doop gaat dus door op donderdag 25 oktober, dus ik vroeg me af wie er dan kan meehelpen (het gaat een grote klus worden), dus wie er dan geen verplichte of belangrijke lessen of practica ofzo heeft

2. We gaan weer auto's nodig hebben voor de spullen en voor eventuele spoedgevallen! Wie kan zijn auto beschikbaar stellen voor die zaken? En zijn er vrijwilligers die nuchter blijven en mocht het zover komen met de schacht mee te gaan in een auto naar het ziekenhuis?

3. We zoeken ook een auto met een trekhaak (en als iemand ook een aanhanger kan regelen zou dat nog idealer zijn! Anders gaan we deze misschien moeten huren) ik weet niet of jullie auto's een trekhaak hebben, maar zou je miss voor donderdag je ouders lief aan willen kijken als die er wel een hebben om die mee te mogen?

Xx DC
MiloH
Posts: 34
Joined: Fri Jul 13, 2018 9:37 pm

Re: Doop beschikbaarheid & auto's

Post by MiloH »

Ik wil wel meehelpen met de opbouw! In de namiddag geen les :)
Geen auto met trekhaak of aanhangwagen in de familie tho :(
Meike
Posts: 31
Joined: Fri Jul 13, 2018 9:50 pm

Re: Doop beschikbaarheid & auto's

Post by Meike »

ik heb helemaal geen les donderdag dus in principe kan ik de hele dag helpen en vind het ook geen probleem om nuchter te blijven ^^
Tessa Buffet
Posts: 49
Joined: Mon May 22, 2017 7:45 am

Re: Doop beschikbaarheid & auto's

Post by Tessa Buffet »

Ik blijf ook sowieso nuchter! Ik kan helpen in de voormiddag, maar heb in de namiddag les van 13u45 tot 20u :(
Ocea
Posts: 76
Joined: Mon May 22, 2017 7:45 am

Re: Doop beschikbaarheid & auto's

Post by Ocea »

Ik heb wel hele dag les tot 18u, die k t liefst ni mis..
Nuchter blijven zou ook geen probleem moeten zijn ;) . Trekhaak heb ik ni
User avatar
Frie
Posts: 56
Joined: Sat Jul 14, 2018 8:36 pm

Re: Doop beschikbaarheid & auto's

Post by Frie »

Ik moet donderdagochtend langs mijn paardje, in de namiddag heb ik een oefeningensessie tot 15.45. Daarna ben ik beschikbaar. Ik blijf ook zowiso nuchter. Ik kan wel eens aan mijn ouders vragen maar ik vrees dat papa de auto zelf nodig heeft dan...
Last edited by Frie on Thu Oct 18, 2018 1:34 pm, edited 1 time in total.
Tessa Bax
Posts: 46
Joined: Mon May 22, 2017 7:46 am

Re: Doop beschikbaarheid & auto's

Post by Tessa Bax »

Ik kan wel komen helpen, van de auto ben ik nog niet zeker, dat moet ik dit weekend navragen.
User avatar
Dymph
Posts: 35
Joined: Mon May 22, 2017 7:45 am

Re: Doop beschikbaarheid & auto's

Post by Dymph »

Ik heb van 11 tot 13u les en van 16u tot 18u daar buiten ben ik beschikbaar en heel miss kan ik die laatste skippen maar alleen als nodig is. Ook ben ik wel een nuchtere bob.
User avatar
Tim
Posts: 214
Joined: Wed Jul 15, 2015 12:14 pm

Re: Doop beschikbaarheid & auto's

Post by Tim »

Ik heb sochtenda officieel les maar skop da als nodig
User avatar
Lars
Posts: 259
Joined: Fri Apr 17, 2015 3:55 pm

Re: Doop beschikbaarheid & auto's

Post by Lars »

Geen les dus ben oproepbaar. Uiteraard ben ik nuchter, en zou ik dus naar het ziekenhuis kunnen net als de rest :p
xoxo lobbi <3
Post Reply