lessen 26 okt
lessen 26 okt
liefjes,
willen jullie hieronder allemaal even reageren welke VERPLICHTE lessen jullie hebben de 26ste?
ik verwacht dat als je geen verplichte lessen hebt je deze niet volgt om toch ons te helpen want het wordt veel en hard werken!!!
kusjes DC xoxo
willen jullie hieronder allemaal even reageren welke VERPLICHTE lessen jullie hebben de 26ste?
ik verwacht dat als je geen verplichte lessen hebt je deze niet volgt om toch ons te helpen want het wordt veel en hard werken!!!
kusjes DC xoxo
Re: lessen 26 okt
ABS Practicum van 9 tot half 1
-
Abs 9u tot half 1
Biochemie oefensessie 13u45 tot 18u is niet verplicht, maar is wel extreem belangrijk voor het examen, dus wil ik echt wel heen
Biochemie oefensessie 13u45 tot 18u is niet verplicht, maar is wel extreem belangrijk voor het examen, dus wil ik echt wel heen
Cel en weefsel practicum in de voormiddag, maar neg zoals Buffet wil ik ook naar biochemie aangezien dit de enige oefensessie is. Van elf (waarschijnlijk) tot half 2 kan ik sowieso wel helpen.
Ik heb stage die dag van 10 uur tot 12 uur, daarna heb ik nog wel lessen tot 18 uur. Deze van diervoeding is best belangrijke les, dus die wil ik liefst niet skippen. Dus vanaf 16 uur kan ik aanwezig zijn.
All yours de hele dag x
Practicum vanaf 1345 tot 18
Ik kan de heeeele dag