Thema's
Re: Thema's
Ik wil nog steeds een Hollandse cantus
Iets als een: Bassie &Adriaan, Ernst &Bobbie, Samson &Gert Cantus.. Duo Cantus/Maatjes Cantus
Drinking buddy
Drinking buddy
-
Broeken zijn voor sukkels-cantus xoxo
Onesie/pyjama cantus
JEUGD VAN TEGENWOORDIG cantus
circle of life cantus waarbij je je moet verkleden afhankelijk hoeveel jaar je in antwerpen zit
BV schachten baby's
neo's tieners (zoë, KL,lin-C, Ro en eef)
2 de jaars jongvolwassenen (joske, timba, micha en ik)
volwassenen blanka en apu
ouder oma en bompa (lara en suus)
kan je allerlei soorten muziek zetten van nostalgische tot hedendaagse classics voor alle leeftijden en natuurlijk ook the circle of life zelf
BV schachten baby's
neo's tieners (zoë, KL,lin-C, Ro en eef)
2 de jaars jongvolwassenen (joske, timba, micha en ik)
volwassenen blanka en apu
ouder oma en bompa (lara en suus)
kan je allerlei soorten muziek zetten van nostalgische tot hedendaagse classics voor alle leeftijden en natuurlijk ook the circle of life zelf
Yes ik ben geen neo
Soort koppelcantus:
Elke schacht trekt een lootje met een naam van iemand aan corona. Eerste deel drinkt degene aan de corona mee wat de schacht drinkt en tweede deel andersom. (kan ook met twee mensen aan corona )
Elke schacht trekt een lootje met een naam van iemand aan corona. Eerste deel drinkt degene aan de corona mee wat de schacht drinkt en tweede deel andersom. (kan ook met twee mensen aan corona )
KAAS CANTUS!
Waar elk deel andere soort kaasblokjes op tafel staat en ander soort speciaalbier wordt geschonken
Waar elk deel andere soort kaasblokjes op tafel staat en ander soort speciaalbier wordt geschonken