Thema's
Re: Thema's
Ik heb tot nu toe
Amerika: Suus en Loes
Ierland: Luuk en Cas
Spanje: Tim en Micha
België: Alexander en Josefien
Nederland: Matthijs
Amerika: Suus en Loes
Ierland: Luuk en Cas
Spanje: Tim en Micha
België: Alexander en Josefien
Nederland: Matthijs
ik en Aurore willen graag Sri Lanka doen als da mag
Zeker!
Mss is het handig als je per cantus een aparte post maakt. Onder de big toppic cantus?
Want nu wordt dit in "thema's" besproken en wordt het mss wat onoverzichtelijk. ?
Het is maar een suggestie he
Want nu wordt dit in "thema's" besproken en wordt het mss wat onoverzichtelijk. ?
Het is maar een suggestie he
Die suggestie had ik Loes ook gegeven idd voor de volgende x ik heb net alleszins zelf nog die topic aangemaakt omdat ik t hier nogal onoverzichtelijk vond.
Guys, wat vinden jullie van good vs evil?
Leek mij wel gaaf aangezien het heel groot is, en kwa liedjes dacht ik bv aan scar zijn lied als evil, maar het toch ook een beetje de superheroes/villains omvat, zodat we niet 2 volledige outfits moeten regelen maar dat we die voor de go kart ook kunnen gebruiken met eventuele aanpassingen .
Wat vinden jullie?
Leek mij wel gaaf aangezien het heel groot is, en kwa liedjes dacht ik bv aan scar zijn lied als evil, maar het toch ook een beetje de superheroes/villains omvat, zodat we niet 2 volledige outfits moeten regelen maar dat we die voor de go kart ook kunnen gebruiken met eventuele aanpassingen .
Wat vinden jullie?
klinkt goed want dan omvat je nog altijd marvel/DC wat. maar zijn er al specifiekere ideeën voor de go kart?
Dat vind ik ook zeker een goed thema. Met de 2 corona en misschien dat er dan een soort van spel-element aan kan worden toegevoegd?
xoxo lobbi <3
haha als het good vs. evil is kan je iedereen koppelen (good guy en een bad guy) en drinking buddies maken en zien wie er het meeste aankan
Join the dark side, they can drink lots of beer :p
Join the dark side, they can drink lots of beer :p