GALABAL
GALABAL
Hee guys and gals,
Voor het galabal zijn er ook een aantal dingen die handig zijn om te weten:
DIEFKA en Demetris zijn verantwoordelijk voor de vestaireshift en de kassa/inkomshift, dit zijn dus 4 shiften tegelijk. (in tegenstelling tot de ongeveer 15 op TD). Dit houdt in dat er steeds 2 van ons shift draaien. Dat zijn gewoon shifts van een uur, behalve tijdens de receptie. Omdat iedereen zo veel mogelijk wil hatsen tijdens de receptie, zullen de shifts tijdens dit uur maar 20 minuten lang zijn. Zorg er voor dat je op tijd bij je shift bent, anders verpest je iemand anders zijn minuten! Tijdens de receptie zijn er naast de kassa en de vestiaire ook 'met-hapjes-rond-ga-shifts'.
Onze praesidiumleden betalen voor het gala €10,- totaal, dit is €5,- inkom en €5,- voor de receptie. Mocht je de receptie door een geldige reden missen, dan hoef je dus slechts je inkom te betalen. Een reden is pas geldig als je van tevoren met Suus hebt overlegd O:).
Het uur waarop iedereen verwacht wordt, zal nog bekend worden gemaakt.
Dat we weinig shift hoeven draaien wil niet zeggen dat je helemáál loco kan gaan, go and have fun, maar zorg er voor dat je capabel blijft.. maw: hou het verantwoord
xx
ps: Laat hieronder je voorkeur voor shifts maar weten, en Kim: wil jij graag dat mensen cash betalen of is het oké als het praesidium het overmaakt?
Voor het galabal zijn er ook een aantal dingen die handig zijn om te weten:
DIEFKA en Demetris zijn verantwoordelijk voor de vestaireshift en de kassa/inkomshift, dit zijn dus 4 shiften tegelijk. (in tegenstelling tot de ongeveer 15 op TD). Dit houdt in dat er steeds 2 van ons shift draaien. Dat zijn gewoon shifts van een uur, behalve tijdens de receptie. Omdat iedereen zo veel mogelijk wil hatsen tijdens de receptie, zullen de shifts tijdens dit uur maar 20 minuten lang zijn. Zorg er voor dat je op tijd bij je shift bent, anders verpest je iemand anders zijn minuten! Tijdens de receptie zijn er naast de kassa en de vestiaire ook 'met-hapjes-rond-ga-shifts'.
Onze praesidiumleden betalen voor het gala €10,- totaal, dit is €5,- inkom en €5,- voor de receptie. Mocht je de receptie door een geldige reden missen, dan hoef je dus slechts je inkom te betalen. Een reden is pas geldig als je van tevoren met Suus hebt overlegd O:).
Het uur waarop iedereen verwacht wordt, zal nog bekend worden gemaakt.
Dat we weinig shift hoeven draaien wil niet zeggen dat je helemáál loco kan gaan, go and have fun, maar zorg er voor dat je capabel blijft.. maw: hou het verantwoord
xx
ps: Laat hieronder je voorkeur voor shifts maar weten, en Kim: wil jij graag dat mensen cash betalen of is het oké als het praesidium het overmaakt?
xoxo lobbi <3
Re: GALABAL
Liefst geen vestiaire voor mij
Vroege vestiaire/kassa graag! Als ik weer een late vestiaire krijg weiger ik :p
Last edited by Tim on Fri Mar 11, 2016 11:44 am, edited 2 times in total.
Afwezig sorry
Ik heb ook graag kassa
Voor mij ook graag kassa/inkom
Liefst kassa.
Vestiaire mag ook, maar dan liever echt niet de late vestiaire shifts
En van mij mag ons praesidium wel overmaken . Dus allemaal even geld storten jongens
Vestiaire mag ook, maar dan liever echt niet de late vestiaire shifts
En van mij mag ons praesidium wel overmaken . Dus allemaal even geld storten jongens
ik kan er jammer genoeg niet bijzijn op het galabal
Lieve mensen, pick your choice (1/2/3/4) voor vrijdag :p
1 Ik heb (verplichte) les tot 18u (daarna om 19u of zsm(!) aanwezig)
2 Ik ga bij Lars helpen sushi rollen of ik doe de boodschappen (daarna om 19u aanwezig)
3 Ik ben om 18u30 bij t Rivierenhof
4 Geen vd bovenstaande opties, ik heb een goede reden nml ..........
(Alexander en Cathy van jullie weet ik )
1 Ik heb (verplichte) les tot 18u (daarna om 19u of zsm(!) aanwezig)
2 Ik ga bij Lars helpen sushi rollen of ik doe de boodschappen (daarna om 19u aanwezig)
3 Ik ben om 18u30 bij t Rivierenhof
4 Geen vd bovenstaande opties, ik heb een goede reden nml ..........
(Alexander en Cathy van jullie weet ik )
2 (al weet ik niet of er cheer oefenen is? Ik ben iig vrij vanaf 10:45)